SK EN DE
icon icon icon icon icon icon




355

Akadémia médií zmenila majiteľa: Do školy napumpujeme, čo sa len dá, prezradil Erik Mikurčík

Akadémia médií odbornej vysokej školy mediálnej a marketingovej komunikácie v Bratislave vstupuje do nového obdobia s ambicióznymi plánmi a v krátkom čase sa chce stať najlepšou mediálnou vysokou školou na Slovensku. Ozdravenie finančnej situácie, investície do materiálno-technického zabezpečenia výučby, široko uznávaní odborníci za katedrou, prepojenie školy s vysokou úrovňou odbornej praxe. To sú hlavné ciele akadémie, ktoré študenti pocítia už v najbližšom období.

Potrebnú injekciu a nový dych dal škole nový majiteľ a predseda Správnej rady Akadémie médií Erik Mikurčík, generálny riaditeľ realitnej kancelárie ARTHUR Real Estate Company a spoluzakladateľ hotelovej siete Global Hotel Brokers so sídlom vo Viedni.

A nielen on. Dal sa dokopy tím ľudí, ktorí sa rozhodli školu nielen zachrániť, ale i posunúť o level či dva vyššie.

 

Stretnutie so študentmi

Akadémia zorganizovala verejné stretnutie so zamestnancami, študentmi i sympatizantmi školy, kde im predstavila nové vedenie, partnerov a najmä vízie do budúcnosti.

Poverený rektor Eduard Chmelár sa zaviazal zostaviť nový pedagogický tím a priviesť školu ku komplexnej reakreditácii. Ako uviedol, ešte pred pár týždňami bola situácia vážna, zrazu však všetko nabralo nový smer.

„Škola bola na pokraji priepasti a zrazu vstala ako Fénix z popola. A to vďaka tomu, že súčasný riaditeľ pán Peter Ošváth priviedol skvelého investora,“ ozrejmil situáciu Chmelár. „Veľmi veľa vecí sa zmenilo a študenti to už čoskoro pocítia. Veci, s ktorými sme nevedeli pohnúť, o ktorých sme iba snívali, sa teraz dokázali vyriešiť za tri týždne.“

Pružný prístup nového investora ocenil i riaditeľ školy Peter Ošváth. Ubezpečil, že všetky pohľadávky budú splatené a škola bude fungovať oveľa lepšie ako predtým. „Za cieľ, ktorý som si nastavil na začiatku, bolo udržať loďku nad hladinou, vysielať signál SOS a čakať, že príde niekto na pomoc. A to mi podarilo. Na pomoc prišla loď s názvom Erik Mikurčík,“ uviedol riaditeľ školy.

 

Prepojenie s praxou sa ešte viac prehĺbi

Nový majiteľ Akadémie médií Erik Mikurčík chce spojenie školy s potrebami praxe ešte viac prehĺbiť, či už prostredníctvom vlastných médií, využitia v marketingovej oblasti trhu s realitami alebo obnovenia Bratislavskej lýry, ktorej je ARTHUR koproducentom.

„Dokážeme predostrieť veľa príležitostí. Tento rok, jedna z tých väčších akcií, ktorých je ARTHUR  partner a koproducent, je 50. výročie Bratislavskej lýry. Budeme potrebovať zapojiť mnoho ľudí na rôzne pracovné pozície. A to pravdaže nie je všetko,“ načrtol plány Erik Mikurčík. „Do školy napumpujeme, čo sa len dá,“ dodal.

 

Práca v časopise i v televízii, dokonca i v Ázii

Priestor na prax či prácu ponúkli i ďalší dôležití partneri. Podnikateľ z mediálnej brandže a autor motivačnej literatúry Igor Turuk, ktorý už 25 rokov pôsobí v spoločnosti Zepter, sa teší na spoluprácu so študentmi i absolventmi. „Všetky získané skúsenosti by som chcel previesť na študentov. Úspešným študentom ponúkame možnosť spolupráce v časopise Milliard Sun, na webovej stránke milliardcity, v Západoslovenskej televízii.“ 

Odborník na biznis v Ázii Marián Jakubis má už aj konkrétny projekt, v ktorom by využili potenciál východnej Ázie v prospech Slovenska. Jeho firma Ázijské Info Centrum pôsobí na trhu už viac ako desať rokov a stále rastie. „Vízia, ktorú mám s Akadémiou médií, je založiť prvoplánový projekt. Ide o program, v ktorom využijeme prepojenie marketingu a obchodu. Už dnes potrebujem 250 ľudí, ktorých by som okamžite umiestnil v Japonsku.“

Svoju spoločnosť dáva do placu aj Milan Janáči, alias raper Opak, majiteľ zvukových štúdií a produkčnej spoločnosti, ktorý má za sebou viacero hudobných či reklamných projektov. Jeho spoločnosť Roof Entertainment Group ponúka bohaté služby v oblasti eventov a kreatívy. Možnosti pre študentov a absolventov sú doslova neobmedzené a nové pozície pribúdajú každým dňom.

 

Mediálny expert za katedrou

Povestnú čerešničku na torte si ponechal poverený rektor Eduard Chmelár na záver stretnutia a predstavil špičkového odborníka, ktorý bude na škole pôsobiť. Jeden z najvýznamnejších mediálnych expertov, medzinárodne uznávaná kapacita na mediálne právo, profesor Andrej Richter, bude od nového školského roka prednášať na Akadémii médií v Bratislave a bude odborným garantom magisterského študijného programu Mediálne štúdiá.

text a foto. arthur

Pridaj svoju nehnuteľnosť
Chcem predať Chcem kúpiť
Naposledy zobrazené nehnuteľnosti
Zatiaľ ste neprezerali žiadnu nehnuteľnosť